دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۲۴:۲۱

اعطای دومین تخفیف به نفتکش‌ها از سوی کانال سوئز

باشگاه خبری فراساحل: مقامات کانال سوئز SCA از اعطای دومین تخفیف عوارضی به نفتکش‌ها در راستای تشویق آنان به کشتیرانی در مسیر Horn en-route به خلیج فارس خبر دادند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، کانال سوئز برای دومین بار کاهش 45 درصدی ازعوارض ترانزیتی  که یکی از منابع اصلی ارزی برای مصر محسوب می‌شود را به نفتکش‌های غول پیکربا ظرفیت 200 هزار dwt عبوری ازخلیج مکزیک، Caribbean و ساحل شمال آمریکای جنوبی به خاورمیانه اعطا می‌کند.


این گزارش ادامه داد:خط کشتیرانی مرسک به عنوان جدیدترین نقش آفرین برای سرویس دهی مجدد ساحل شرقی آسیا-آمریکا، 11 فروند از کشتی‌های کانتینری با ظرفیت 8500 TEU را درمسیرتجاری جدید TP12 که فقط از کانال سوئز ترانزیت می‌کند مستقر کرده است. ناگفته نماند، عبدل فتاح السیسی رئیس جمهور مصر کانال توسعه یافته سوئزرا در سال گذشته بازگشایی کرد که از اهداف مهم این پروژه دو برابر شدن تردد روزانه و افزایش درآمد سالانه به بیش از 13 میلیارد دلار تا سال 2023 را می‌توان ذکر کرد.



  کد خبر : 2028
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :